preskoči na sadržaj

Osnovna škola Blage Zadre

Login
Kalendar
« Srpanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

E-DNEVNIK

e-Dnevnik

 

Školski autobus

 

Školsko zvono

Pratite nas

         Facebook stranica škole

                

         Instagram stranica škole

                

KONTAKTI ZA POMOĆ

           

           

           

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 11. 2017.

Ukupno: 288044
Danas: 67
Školski volonteri

Sastanak i radionica Zadrinih volontera

I u novoj školskoj godini započeli smo s radom Zadrinih volontera.Ovoga puta radionicu za učenike petih razreda održala je naša volonterka prof. psihologije Vlatka Tutić.

 

Malo vremena- puno petica!

Školski volonterski klub „Zadrini volonteri“ organizirao je mini akciju Malo vremena – puno petica. U akciji su sudjelovali učenic 6.a i 6.b razreda naše škole tako što su tijekom jednog školskog sata pružali vršnjačku pomoć jedni drugima u učenju hrvatskoga jezika.

Učenici koji su ostvarili loše rezultate iz ispita tijekom drugoga polugodišta dobili su pomoć svojih vršnjaka pri učenju i rješavanju zadataka iz hrvatskoga jezika.

„ Jako mi se svidjela ova aktivnost. Nekako bolje razumijem kad mi objašnjava neki prijatelj. I ne stidim se reći da mi nije jasno.“ rekla nam je jedna od učenica kojoj je trebala pomoć.

Uz naporan rad, potreban je i mali poticaj koji je došao u obliku bombona i čokoladica.

Uskoro ćemo ponoviti ovu akciju, ali ćemo podučavati neki drugi predmet.

 

 

 

Školski volonterski klub "Zadrini volonteri"

Na Međunarodni dan volontera 5. prosinca u našoj je školi osnovan Volonterski klub "Zadrini volonteri".

Na radionici koju smo održali tjedan dana prije, učenici su sami osmislili logotip kluba te naziv kluba. Učenici su se također upoznali s volonterkom Vlatkom koja će u našoj školi volontirati ove školske godine.

 

 

 

Školski volonteri

Edukacija za projekt Školski volonteri - Beli Manastir 20.11.-23.11.2017.

Glavni cilj projekta je implementirati koncept školskog volontiranja koji podrazumijeva promoviranje i kvalitetno organiziranje volonterskih aktivnosti za učenike u lokalnim zajednicama uz podršku civilnoga društva kako bi se povećao broj kvalitetnih i održivih volonterskih programa te programa školskog volontiranja i odgoja za volontiranje.

 Projekt je financiran iz Europskog socijalnog fonda, Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali“ 2014.-2020. i traje od 1.6.2017. do 31.5.2019. godine.

Kroz implementaciju projektnih aktivnosti ostvarit će se dodatni ciljevi:

1.) Ojačati kapacitete škola da kreiraju vlastite individualne volonterske programe po mjeri škole.

2.) Razviti i ojačati kapacitete školskih ustanova i lokalnih udruga kako bi zajedno organizirali i proveli volonterske aktivnosti za učenike.

3.) Osigurati učenje mladih stručnjaka kroz volontersko i iskustvo umrežavanja te ih time osnažiti za tržište rada.

4.) Razviti i primijeniti mentorski program za kvalitetnu implementaciju volonterskih programa u 18 škola koji uključuju učenike, roditelje i ranjive skupine.

5.) Promovirati i vrednovati volontiranje u lokalnim zajednicama te stručnoj i široj javnosti. Projektom će se povezati studenti i mladi nezaposleni stručnjaci u radu s djecom i mladima, organizacije civilnoga društva i škole kako bi osmislili održive i kvalitetne volonterske programe u školama i tako izgradili dugoročne volonterske programe i akcije u zajednicama koje organiziraju odgojno-obrazovni djelatnici i učenici.

 Škole će dobiti potrebnu podršku i edukaciju kako bi što uspješnije provodile volonterske inicijative i akcije u školi i lokalnoj zajednici te promicale solidarnost i aktivno građanstvo kroz odgoj za volontiranje.

 

AKTIVNOSTI KOJE SE PROVODE

Fokus grupa učenika

Jedna od aktivnosti na početku projekta je razgovor s fokus grupom učenika koji su govorili o raznim interesima, problemima i aktivnostima.

Učenici kao glavne interese navode druženje, sport, društvene mreže, računalne igrice, simpatije, fizički izgled, hobi, glazbu, ...

Neki razlikuju potrebe dječaka i djevojčica, neki misle da razlike uopće nema. Ono što svi navode su prijatelji, druženje i suvremene tehnologije.

„Ključni problem je lijenost, nezainteresiranost i ne imanje radnih navika.“

„Ja smatram ključnim problemima nasilje, ruganje osobi zbog fizičkog izgleda, a ne znaju što ta osoba nosi na duši...“

„Ulazak u pubertet i pronalaženje sebe u svojim novim tijelima.“

„Diskriminacija mladih /djece koji vole različite stvari.“

Kao rješenja problema, učenici navode razgovor o navedenim problemima, zauzimanje stava, upornost, drukčiji pristup, ...“

„Trebam znati kako riješiti problem.“

U školi se osjećaju sigurno i misle da se za pomoć mogu obratiti učiteljima, roditeljima i prijateljima.

Učenici su upoznati s pojmom volontiranja, neki od njih sudjelovali su u volonterskim akcijama organiziranima u školi.

„Volontiranje je doborovoljan rad ili pomoć bez da se dobije plaća.“

„Volontiranje služi za pomaganje drugima.“

„...za volontiranje nam je potrebna samo volja.“

„Vještine koje su nam potrebne su dobro srce i volja.“

Učenici navode kako bi rado sudjelovali u sljedećim aktivnostima: radu s djecom, radu sa siromašnima, beskućnicima, organiziraciji volonterske akcije čišćenja okoliša.

Učenici uglavnom misle da oni ne mogu ništa promijeniti i da to trebaju učiniti odrasli. Rijetki se osjećaju dovoljno snažno da budu nositelji promjene.

Jedan učenik čak kaže:

„Nema područja u kojemu ja želim volontirati“.

Učenici su naveli problem učenja i pomoći pri učenju, na što smo se i usredotočili na projektu, te pomoć odraslima kojima je pomoć potrebna. Možda bismo trebali proširiti djelovanje na mlađu djecu budući da nekoliko njih navodi kako bi rado pomagali mlađoj djeci.

Mišljenja smo da bi se u sve akcije trebalo  uključiti više odraslih kako bi djeca osjećala veću sigurnost u ostvarenje projekata.

Problemi koje su učenici naveli jesu problemi zajednice u kojoj žive: siromaštvo, nedostatak empatije i otuđenost među ljudima.

Ono što učenici nisu naveli jeste edukacija djece i odraslih.

 

   

   

                                                        

preskoči na navigaciju